CONSEGUENSE DE ‘NA VECIA PERLERA
Sinquant’ani de lavoro i xe tanti
e pensè che i go fati sempre in guanti,
ghe tegno al decoro
se no propio no lavoro,
sarìa andada anca in capelo
ma no gò trovà el modelo.
Diese ani mi gavevo che me gò sentà in carega;
ai setanta so passada e so ancora là sentada;
‘na lastra gò davanti
che me varda tuti quanti
e i me crede in soasa
come un quadro drento casa.
Le me man xe tute roste,
rosse come aragoste,
basta un poca de salata
che la sena la xe fata.
Tuto el gas che mi respiro
el me manda in delirio,
go da esser inquinada
o trequarti avelenada.
Co i me varda che lavoro
i me dise tuti in coro:
“Mama mia che artista!”
e intanto no gò più vista.
No ocore che me piega,
gò xà la forma de la carega;
ogni tanto ‘na puntura,
so un rotame adiritura.
Ma che importa sto disagio
so rivada a un bel miragio,
i me passa cavalier
questo si che xe un piasser.
I me dà ‘na bea medagia
da persona tanto sagia
ma però mi no so gaia
gò firmà la me vechiaia...
E no manca che co sti suóri
la me pension ghe resta a lori.
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Cecil Van Haanen (1844-1914), "The bead stringers", 1887