mercoledì 20 ottobre 2010

ALBANO BALDAN


SOGNO DE PRIMAVERA

Svelta, fregola mia, destrighite;
monta dunque, vogo mi:
no ti vedi che la gondola
la te speta proprio ti?

Mi no so, me sento in gringola,
go del fogo qua nel cuor:
cossa ze, dime, sti rèfoli?
Ze l’april o ze l’amor?

Zèstu pronta? Ben, slarghèmose,
e svolemo in meso ‘l mar…
El ze un sogno, ridi, fregola;
el ze un sogno, no tremar!

Voga, voga! El sol ze splendido,
come l’ogio ze sto mar!
Che belessa! Te ricòrdistu
quanti basi t’ho da dar?

Quante volte go da strenzarte
come un mato sul mio sen?
Quante volte go da dirtelo
che te vogio tanto ben?

Varda, mora, ghe ze un’isola
tuta verde, tuta in fior.
Vusto ti che andemo a vedarla?
Che ghe andemo a far l’amor?

Oh, che gusto, cocolandose,
star tra i fiori note e dì!
Oh, che sogno, la mia fregola,
esser soli, mi e ti!

Voga, voga! Ma che bàgolo
me fa i oci? Cossa gh’è?
Che zogheti fa quell’isola?
Che palassi mai ghe ze?

Mama, agiuto! L’è San Servolo!
Scampa, scampa, voga zo!
Se i ne ciapa drento in gondola,
i ne liga tuti do!


Albano Baldan, “Versi veneziani”, 1906