giovedì 7 ottobre 2010

CLELIA TIEPOLO


VORIA PAR TI, VENESSIA MIA…

Tuto de ti xe belo,
Venessia mia amada,
no ghe xe campielo,
né ponte o salizada,
né palasso, né caleta
che no sia sta amirà,
çità mia predileta
quanta zente t’ha adorà!
Meta de turisti e de scritori,
ti ga ispirà grandissimi poeti,
modela incomparabile de pitori,
zogielo de marmi e de merleti.
Mi però, che so da manco,
posso solo dimostrate
co quanto amor, ma quanto…
vorìa poder salvarte.
Vorìa co la forza de sto amor
ridurte in miniatura
e protèger el to splendor.
Alora sì sarìa sicura!
Par difenderte da l’inquinimento
che rovina el mondo intero,
vorìa serarte al cuor, qua dentro,
come su una campana de vero!
Vorìa tirarte su dal mar
cussì, co le mie man,
par no farte più logorar
né da le onde, né dal sal!
Vorìa… vorìa meterte su ‘na scala de marmo
che rivasse su, fin in çielo.
Questo penso sempre co te vardo,
sì, el sarìa el piedistal più belo!


“El Burchielo” n.4, Aprile 1984


Venezia ad "occhio di pesce" in un'incisione di G. Franco del 1610