sabato 29 maggio 2010

EUGENIO GENERO

(1875-1947)


UN ZORNO DE NEVE

Tesoro mio destrighite,
fa presto che xe tardi.
Ma cossa mai ti vardi
de fora dal balcon?

Mama, ti vedi, nevega,
e mi go tanto fredo…
Bambin, lo so te credo,
(Madona che passion!)

Go la giacheta a sbrindoli,
le scarpe senza siola,
mi, ancuo, no vado a scuola
al sagio de compor…

Gigeto semo povari.
Bisogna aver pazienza
(Mio Dio che penitenza!)
no darme sto dolor…

Alora su sta cicara
me dastu, mama mia,
prima che vada via,
na giossa de cafè?

No domandarme, vissare,
quel che no posso darte:
no posso contentarte
perché no ghe ne xe…

Mama, ti pianzi, stupida;
Cossa te salta adesso?
A scuola vado istesso
e un diese ciaparò.

No importa, sa, se nevega.
Se ti me struchi al peto,
me basta un to baseto…
cussì me scaldarò.


Eugenio Genero, “Falìve”, Zanetti, 1925