venerdì 18 giugno 2010

ATTILIO DUSE

(1931-2005)


LA SMARA

Percossa ti gà
la smara co mi?
Cossa t’ho fato?
Parchè bevo
un goto de vin
e de note camino
col morbin parlando
co i albari d’april?
Ma no spendo
un stato!
Ti me vardi
co do oci sgranai
duri severi
negri e bei
Ohiméi!
La to ociada
me varda i çervei
La me brusa, la me fa
vegnir la vogia
de garanghei
Co tuti i me amiçi fradei
col mio cuor
col brusor de viver
per copar la smara teribile
de esister ogni giorno
come un mamara
de ‘sta sorte
de cai imbalsamà
notabili, paroni, lazaroni
che gà fato deventar l’umanità
par so comodità
‘na sporca società.
Percossa ti gà
la smara co mi
cossa t’ho fato?
Parchè bevo un goto de vin
e de note camino col morbin
via, molighe,
daghe un tagio
pensa un fiantin:
semo al mondo?
Sì.
Ma de pasagio.


Attilio Duse, "Garbin", Todariana Editrice Milano, 1973