venerdì 26 novembre 2010

LUIGI VIANELLO (Gigio da Muran)

(1861-1909)


SERENATA DE INVERNO

Verzime, che go fredo, che son tuto giazzà,
el naso xe un sorbeto da far proprio pecà.
Ti, invece, ti xe al caldo, ti xe proprio de bogio
e mi da far qua solo, el perolo, lo gogio?

Me penetra el gianico, mia cara, in tel copin.
Perdo i dei de le man, go perso el mio morbin.
Verzi, barona, verzi che se me giazza’l fià!
El fià sora i mustaci, cuor mio, me s’à ingelà.

Se ti sentissi, zogia, come che’l cuor me bate!
L’è tuto fogo e amor, solo per ti, mia Cate.
Coverzite, vien zoso, la dorme zà to mama:
più ben ghe vusto al sono che non a chi te ama?

Cuor mio, no ti me senti soto del to balcon?
Sto qua xe l’amor tuo, sta qua la to passion?
Tuti xe boni e bravi, quando che xe l’istà,
de far le serenate, ma no in ste noti qua!

Dormi pur queta e sogna la bela primavera
quando nualtri, soli, tacai, co xe la sera
se n’andaremo in barca lontan da la cità.
No è vero che ti, alora, Cate, ti vignarà?


“Papà Goldoni” n.8 del 9-10 Marzo 1895