mercoledì 1 dicembre 2010

UMBERTO FOA'


L’AMOR MIO

L’amor mio lo go trovà
per la strada, spetenà,
mal vestìo:
el gaveva solo un corpeto
curto e streto,
una còtola smarìa,
sora el colo un sial de lana,
un fià frusto,
per parar la tramontana
e pontà sora i cavei,
a la moda de Arlechin,
un capelo verdolin,
novo no, ma de bon gusto.
Ma el mio amor gavea do oci
dolçi, dolçi come le miel
e çelesti, sì, çelesti
come el mar e come el çiel.
E gaveva l’amor mio
un bel corpo svelto e snelo,
brazzi e spale disegnai,
modelai da quel’artista,
quel’artista da cartelo
che xe Dio!
A vardarlo più el m’à piazzo
pur essendo senza sede,
senza nastri, senza fiori,
de le tose che se vede
a teatro, ai bali, a spasso.
xe un diamante l’amor mio,
un diamante ancora grezo
pien de scorie e pien de tera;
ma fra un mese o un mese e mezo,
co saremo in primavera,
se anca lu el me agiutarà,
come el sol el brilarà.


Umberto Foà, “Rime veneziane”, S. Lattes & C. Editori, 1912