sabato 7 agosto 2010

EMILIO GRASSI


BAVESELA

Bavesela sbrindolona
che ti ziri campi e cale,
va per mi, cole to ale
bavesela, svola e va
in quel sito che se trova
la mia bionda in sto momento
e là dighe el mio tormento
che me fa smaniàr el cuor.
Vastu adesso, bavesela?
Cambia el solito to ziro,
ciapa un baso… ciò un sospiro…
va a portarghelo al mio amor.

Come una che indovina,
al sentir sto mio cantin,
pronta, svelta, berechina,
l’è partìa pel so destin.
E corendo per el çielo
per ‘na bona mez’oreta,
profumada de violeta,
s’un balcon la sa pusà.
Po’, sui veri, che sluseva
la ga dà do, tre, colpeti,
come basi s-ceti e neti
dài da uno inamorà.

La biondina, che dormiva,
s’à svegià a quel rumoreto
e vestindose adagiato
la pensava: “Chi sarà?”
Ma verzindo ‘l balconzelo
l’à sentìo sul bel viseto,
un sospiro, po’ el baseto,
che la bava gà portà.
“Chi te manda, bavesela,
co sti basi e sti desiri?
Xeli forse, mò, i sospiri
d’un moreto Venezian?”
“Proprio i sui… bela biondina…”
“Ben… vien qua… sporzime el viso…
ciapa un baso… ciò un soriso…
svola, e vagheli a portar!”


Emilio Grassi, “Bavesela”, Stamperia Zanetti, 1935