mercoledì 29 settembre 2010

MICHELE BROCCA

(1971)


IN AQUA

Quante volte so cascà in rio,
sbrissà, spinto o de mia intension,
da putelo, da grando, nuo e vestìo,
desso ve conto ogni situasion.

Sul verde dei scalini so sivolà
ché el balon in aqua gera svolà.
Per un granzo in riva me destiravo
sensa acorzerme gero za che nuavo.

Co un scatolon in testa zogavo
e che finisse el campo no pensavo.
Tante volte i me ga butà par dispeto,
tante volte me go butà par dileto.

La più bela xe stada in bicicleta:
finìo l’asilo me mama me speta,
credevo che da sola la zirasse,
i me ga tirà su par le strasse.

Insoma, tante volte so andà in canal
e anca da imbriago so sta lesto,
per fortuna no me so fato mai mal
parché a nuar go imparà presto.


Michele Brocca, “Nato e spuà”, Editoria Universitaria, 2003